18 Maj

Sitter här med smulan i knä (såå söt så) =)
har varit hem till mamma å gjorde köttfärs å spagetti orkade inte ens halva tallriken. hmm. kolla lite på våra bästa år. vädelöst men man kan inte låta bli. sen va ja upp på stan me brorsan skulle lämna papper men de va stängt så får göra de på måndag. Då får ja pengarna senast på onsdag. bra de för ja har en massa räkningar. Halens 180:- ellos 300:- men då ska ja ha 150:- av vivvi för vi beställde tilsammans. de blir 430:- och så ska ja hämta ut ett kläd paket på 600:- så bara de är drygt 1000:- så lär ja köpa en mascara och hår färg ja eller slingor som fanny ska hjälpa mig med. så ska hon förhoppningsvis klippa etapper på mig =)
Har räknat lite mera nu på turkiet och pengar. kommer totalt få i hop 11 000:- och då går 7000:- till hyra,mat och två limpor cigg och 3 vodka flaskor. så man har gaderat ett tag. då har ja alltså 4000:- kvar då räknade jag att jag har 500 turkiska lira att dricka alkohol för under 5 veckor. blir typ 15 gångers utgång. då har jag 227lira kvar till va ja vill. delar man de på 37 dagar (är så många dagar ja blir borta) så har jag 6 lira om dagen att spendera å de blir ju lätt med tanke på internetcafe, cola, glass, buss, vatten =) så blir inte så snålt som ja trodde att de skulle bli. Nu är de inte lång tid kvar till de bär av. bara 23 dagar kvar. på söndag är de exakt 3 veckor kvar. har redan packat klart väskan de enda som ska ner är loctången, sminket, hårborsten, tandborsten och all mat om ja nu får plats med de. måste få tag på en våg så jag ser om jag har övervikt eller ej men de tror ja knappast att jag har är ju bara kläder jag har laggt i förutom skor å parfymerna. aja nä nu ska ja gå å röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0