21 Maj

Sitter här som vanligt. och som vanligt ligger min misse totalt utslagen i mitt knä såå sööt så som hon jämt är. kommer sakna henne enormt mycker när ja är borta hela 5 veckor.
nu är de bara 3 veckor kvar eller till å med 2 veckor och 6 dagar om man ska vara noga. å tiden kommer gå fort nu. med tanke på att de är festival här i stan i veckan fast börja fundera på att skita i de. kommer ju bara bränna en massa pengar som ja inte har eller ja inte har råd att spendera. nu på tisdag så ska ja eventuellt på speedway om Mimmi kommer. återstår att se om hon dyker upp.
Hoppas pappa går med på att göra de med banken å att jag kan få en del. skulle lösa en hel del pengar problem i sommar. ja skulle kolla på de i morgon/dag sa han så de låter lite lovande. fan va glad ja skulle bli om ja fick de =) nä nu tittar smulan på mig å säger att hon vill att jag ska krypa ner i sängen så hon kan sova med mig. så stänger ner nu. godnatt alla nattugglor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0