24 Maj

SJUUUKKKK!!! Vivvi och Viktor har smittat ner mig kom bara helt plötsligt mitt på dagen i dag...fast hellre är ja sjuk nu än om 14 dagar när ja ska åka. men synd att de skulle komma nu i alla fall för de är ju kaneval i helgen. fan känns som om ja skulle ja feber fast ja är hur kall som helst i pannan. men ena stunden fryser ja å nu sitter ja å svettas som fan hm...kanske håller på gå över. har ju drukigt 2 koppar te tagit två vitamintabbletter, 2 halstabbletter och drukigt en massa mjölk och nu dricker jag vatten. ska köpa en citron i morgon så ja får i mig c vitaminer.

Va upp på stan i dag å käka sen betalade jag sista delen på resan. å så köpte jag ett par svarta shorts och en svart klänning va bara tvungen. å så köpte jag första delen av hårfärgen ska hem till mamma å färga i morgon sen får ja köpa blond färg så fanny kan göra slingor på mig =) jag vill faktist ha som du har =)

BILJETTEN KOM I DAG =)

har kollat på en massa tv hela kvällen. först lyxfällan sen sjätte sinnet eller va den heter och efter de vart de pokermiljonen. så nu ska ja strax krypa till sängs så ja kan bli frisk i morgon men risken är väl stor att jag är sämmre i morgon med tanke på att jag blev sjuk i dag kan ju inte bara sitta i en halv dag men hoppas kan man ju!

Good Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0