27 Maj

2 Veckor kvar nu.....

strulade till de i dag gjorde de. kollade min mail bland allt jag sparat från apollo. de visade sig att jag kollat fel på sista inbetalningen på resan den 8 augusti från stockholm-antalya. jag betalade ju in den i fredas och så ser jag att de är försent så vette tusan hur de här kommer bli. kollade i alla fall på apollos hemsida och som tur va fanns resan kvar för samma pris 398:- så jag bokade om den. men undra om jag får tillbax pengarna eller om dom drar dom nu när dom ser att jag bokat om den. aja får se hur dom gör får väl ringa till dom i morgon om min röst håller kan knappt prata i dag =(  så såg jag även att jag missat att betala ena delen på resan hem den 18 juli men sista inbetalningsdatumet är den 8 juni så jag hinner men de hade ja ju inte räknat med och den ligger på 898:- så där ryker en 1000:- från reskassan usch va sur ja blev när jag såg de. är så illa tvungen att betala den i morgon. Så nu får ja bara i hop 9000:- å då är ju hyran på 5000:- drygt. så får 4000:- att leva på i 5 veckor. lite mindre än ja räknat med men de får gå endå. blir 700lira å då går som sagt 200 till mat, 500 till alkohol=) aja blir nog bra endå. nä nu ska ja sova strax å hoppas på att jag har fått tillbax min röst när ja vaknar i morgon. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0