28 Maj

Fan sov till 1 i dag inte likt mig alls. men ja sket i att ställa klockan i går för ja vela sova länge men inte sååå länge. kommer ju fan inte kunna sova nå i natt å ja hatar när de blir så. Som tur va ska ja upp tidigt i morgon eller ja haha tidigt hmm ska med vivvi på stan så vi skulle ta tio i 11 bussen upp så lär kliva upp vid nio tio tiden. Färgade håret hos mamma i dag vart riktigt bra tyckte jag. nu ska ja bara lägga i slingor sen är de bra. eller inte jag de ska fanny göra =) hon som kan de där. räknade mynten jag spar å ja har kommit upp i 2202:- =) å pappa sa att jag skulle hinna komma upp i 2500:- så de tackar jag för trodde bara ja skulle komma upp i 2000:- blidde antingen 3 extra utgångar eller så lägger jag den på att köpa ett par skor i alanya lär ha nå nytt. har bara flipp-flopp, vita balerina och ett par vita pumps eller va man ska säga. inget med klack eller nått sådant. vet fan inte ens va ja ska åka i för skor. Pappa fick sitt mastercard eller va de va med sin kredit på 20.000:- så jag skulle få 5000:- men få å få de lär ja ju betala tillbax som tur är så är de ingen hög ränta. ska ta en 1000:- lapp nu till alanya och 2000:- till göteborg och 2000:- till alanya i augusti. så tar ju inte ut allt på en gång. Apollo ringde mig i dag och de ordnade sig med den där resan den 8 augusti för 398:- hon la in att jag hade betalat den och så fick jag bara ett nytt bokningsnummer. nu satte jag på en gammal skiva med savage garden =) så länge sen å så underbara låtar. nä nu ska ja kolla resedagboken å se om de är nån som skrivit dagböcker =)


Kommentarer
Postat av: Isse

Det var ju tur att det löste sig med resan du....=)
Nu har jag kommenterar...är du lite nöjd nu...hihi

2007-05-28 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0