29 Maj eller ja 30Maj för att vara exakt!

Har inte gjort så mycket i dag. åkte med tio i elva bussen upp på stan med vivvi. träffade på isse så va in å hämtade ut min bingolotto vinst 100:- och stryktippset 2 10:or blev de så fick 90:- så köpte jag cigg så isse fick röka med mig. sen gick jag å vivvi till corner så jag fick äta kebab med ris som vanligt hihi.så gott. efter de så gick vi till ams för vivvi skulle lämna nå papper. å där uppe möter vi på emma så gick ut å rökte med henne sen drog hon och då kom fanny =) gick en vända på stan betalade in sista resan som ja höll på att glömma bort. och köpte hårfärg blonda slingor hoppas de blir bra... skulle ha vart på speedway ångrade att ja inte åkte men va ju så blåsigt å kallt ute är ju redan förskyld så vill inte göra de värre..vi vann i alla fall.. har nyss kollat på american idol och fattar inte hur den där lilla killen fortfarande kan vara kvar men men...nä nu ska ja kolla vidare lite sen ska ja krypa till sängs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0