Glad =)

Japp de är jag. Fick nyss ett sms av Gabriella och hon skrev att hon skulle följa med oss till Alanya och hon stannar 3 veckor =) För de första så verkar hon vara en kanon trevlig tjej =) och så får vi ju ner hyran lite, från 5400:- till 4900 ni kanske inte tycker att 500 är så mycket att bråka om men de är en hel del i alanya. för 500:- så får man 100lira drygt. räcker drygt till 3 utekvällar. en drink kostar ju 14lira har man otur så på vissa ställen tar dom 16lira. Men jag köper ju min sex on the beach på robin hood och där kostar dom 14 men då är de happy hour. så man får ju igentligen en för 7lira å de är väldigt billigt tycker jag =) skulle skriva längre blogg i dag men nu har ja blivit föhindrad så lär gå nu.
Tillbax igen efter en halvtimme. blev upptagen av att prata med Johanna på msn hon vela att jag skulle komentera hennes dagboks inlägg på resedagboken så ja gjorde de. Vivvi har kommit hit nu å sitter i min säng å pratar om nått men ja hör inte va hon säger haha.
I dag va ja upp på stan och åt, lämnade soc papperna, hämtade jobbsökarlista och kollade lite på stan. sen har jag städat viktors lägenhet som ser fan ut. vädrade ur och skurade golven 2 gånger lär väl göra de igen i morgon så de blir rent nån gång. får ju 500:- för besväret =) å så kom de motorplattor till pappas jobb som jag jämt brukar sotera så då får jag 500:- där med. så helt plötsligt 1000:- extra =) nice!!!


image4
 


Kommentarer
Postat av: vivvi

hahahaha ja nog fan ser den lägenheten ut som fan.... nu har vi å göra minsann hehe bättre de än att vara helt sysslolös dock

2007-05-21 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0