Godnatt

Har inte så mycket att skriva kommer inte på nått rättaresakt. i dag har man inte gjort mycket. setat här typ de enda. å kollat på hockeyn yes vi vann =) 7-4 till sverige. men längre än så här kommer vi inte för på lördag möter vi ju ett bättre lag. jaha sen kollade jag på lost, american idol, the closer och sex and the city. rolig dag ne de kan ja inte påstå men endå skönt att bara ta de lungt oxå. har varit inloggad på resedagboken länge i dag har läst en massa tjejers dagböcker som är i alanya nu och jobbar som reseledare jag vill verkligen gör de men jag tror inte jag kommer våga har lixom inte de rätta självförtroendet för de och så om jag går reseledarutbildningen så är de nån jäkla cabbare man lär göra å jag vägrar stå på scen men endå om jag gör de hur ska ja då kunna stå i en buss men massa okända folk och prata med dom?? jadu många tankar å funderingar men vi får se ska ja bli reseledare så drar jag antingen nu i år i november eller nästa år i aprill. kan inte skuta upp de nå mer. men vart ja ska få pengarna till utbildningen de är en annan femma. hmm.. 18000:-
nä nu orkar ja ej skriva nå mera är för seg för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0