Känns lite bättre

Ja de känns lite bättre i dag. vart lite blandade känslor i går kväll. har pratat med mamma hon skulle sätta in en 500:- den 18 juni så då kan ja festa på midsommar + dagen efter jag kommer ner. så två gånger kommer ja kunna gå ut å ha kul i alla fall. bättre än ingenting eller ja kommer nog kunna gå ut 3 gånger för behöver ju inte bränna 100 lira på en kväll. Angie har änu inte hört av sig jag provade ringa men den va avstängt. så har skrivit till na både på mailen och i resedagboken få se om ja får tag på na. har pratat med en annan tjej Gabriella hon skulle höra av sig efter hon jobbat klart i kväll. sen eventuellt så kanske fanny å sara kommer ner i augusti då kanske dom vill bo med oss för då är vi ju själva då får vi in nån krona på dom oxå. ska ringa till dom i veckan å höra hur dom skulle göra. allt kommer bli bra de vet jag. huvudsaken att vi kan betala hyran å mat sen kommer vi ha kul ednå allt handlar ju inte om alkohol. kommer inte angelica så får vi betala 7600:-i hyra + mat 1000:- å taxi 400:- de blir 9000:- och kommer ha totalt 11000:- med mig så då får ja alltså 2000:- över inte mycket men då köper jag 2 limpor ciggaretter de blir drygt 300:- å 3 flaskor sprit lär behövas de blir oxå nått på 300:- då har jag 1400:- å festa för på 5 veckor haha vilket skämt. kommer ju ränna på internet cafe å så så pengarna kommer inte räcka långt. blir inte många strawberry diaquris för mig inte. men men allt handlar ju som sagt inte bara om alkohol. kan ha kul endå =) å skulle ja hitta någon som vill bo med oss å betala hyra så får ja ju mycket mer över då blir de kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0