30/8

Jaha da va man singel igen da =) =( vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för de. ar skönt men enda trakigt. trodde jag hittat en bra kille men sa fel ja hade..vilken fjant han ar usch kan bara skratta at han. visst kandes de jobbigt i början men va fan vi va ju i hop varje dag i flera veckor och helt plötsligt sa slutar han höra av sig och bara skiter i en sa fick jag mail av han i dag pa msn att han alskar mig men att jag ska hitta en battre kille och att han va ledsen för allt vilken fjolla som inte ens kan komma till mig och saga som de ar öga mot öga. jadu mycket ska man fa vara med om.

Ý kvall ska jag vivvi och Ýda ut och festa först ska vi sitta i hamnen och förfesta sedan blir de robin hood och bellman =) ska bli skoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0