23 juli

bara 15 dagar kvar tills ja åker tillbax till alanya..så tråkigt att vara här hemma...finns ju aldrig nått att göra plus att jag saknar Faruk väldigt mycket.  i går innan jag gick å la mig så gjorde jag 50 situps och i morse när ja vakna gjorde ja lika många och så nyss så har jag setat å trampat på den där jäkla träningssykeln i en halvtimme är fan helt slut men de behövdes jag måste komma i gång och träna så man får bort låren och magen framförallt. så har jag sökt ett jobb i Gävle hoppas jag får de. skrev att jag kommer hem den 2 september och så skrev jag tåg tiderna så dom ser att de går bra att pendla..kollade priserna på pendelkorten oxå lite dyrt men va fan gör man inte om man får jobb..hellre de än inget....garantilön på 75:-timmen + 125:- per såld sak. hoppas verkligen jag får de så man kan ta å åka till alanya över vinter från 4 januari - 1 mars de går en resa med ving och jag vill vrekligen ner..hatar vintern..men men får se hur de blir och framförallt hur de blir mellan mig och faruk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0