26 Juli!

Om 6 timmar bär de av till Göteborg för att bo på hotell i två nätter, gå på univeseum och lisseberg och festa loss och shoppa lite för att syrran fyller 15 i morgon och för att vi ska ha så kul synd bara att inte min karl kan vara med för han bor ju i turkiet så är ju en omöjlig het. annars skulle allt vara perfekt. men jag får se till att ha kul endå utan han. han kunde inte komma ut på msn i dag heller för han skulle ut och äta med sina vänner och sedan ut på nattklubbarna känns inte så säkert men jag får väl lov att börja lita på han annars kommer de aldrig funka om jag inte litar på han..är svårt men de lär gå..är ju så förbannat svartsjuk men men inte så konstigt allt som jag varit med om när de gäller karlar...13 dagar kvar tills ja kommer tillbax till mitt andra hem saknar de enormt så ska bli underbart att få komma tillbax dit man kan slapna av utan att bry sig om ett skit en sig själv. de gick visst åt lite väl mycket pengar senast ja va där hade tagit ut 6500:- från mitt och pappas kredit kort men då har vivvi betalar 1000:- och jag 2000:- + att pappa skulle bjuda på 500:- så lär betala ytteligare 3000:- till pappa som han lär betala tillbax tur att de är ränte fritt i ett halv år. så de va inge brottom att betala tillbax sa han...så mycket får de verkligen inte gå åt den här gången. kommer få 1000:- av mamma och så har jag 2000:- själv så får leva på 1000:- i veckan för ska ju bara vara där i 3 veckor men de ska gå bra får inte dricka lika mycket som senast de är där pengarna ryker på..aja nä nu lär jag stänga ner så man kommer upp i tid tills vi ska åka..
Grattis syrran!!
15 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0