31 Juli!

ja här sitter man klockan 1 på natten sitter och pratar med jessica och Faruk på msn börjar bli lite trött men va fan kan ju sova hela dagen i morgon och inte ofta man får se eller prata med han är ju gratis på internet så man lär ju passa på. få se vad de här samtalet leder till med tanke på hur han beter sig och inte verkar han bry sig ett dugg heller men men återstår att se va som händer mellan oss..orkar inte så mycket mer.

kom hem i går från Göteborgs trippen de va rätt okey men synd att de regnade nästan hela tiden Kom fram vid halv 2 tog tid att hitta parkering och inceckningen tog tid. va ju planerat att vi skulle hinna till uneveseum innan kl 2 för då skulle dom mata hajarna men kom precis dit när de va över och fan de va ju inga stora hajar ju..kostade 145:- att gå in och jag pappa och kerstin gick ut efter 10min va ju toook varmt där inne så lite onödigt att betala in sig men men..sen efter de drog vi till Nordstan för vi skulle äta på murveln men där var de fullsatt så vi gick vidare till grannresturangen och där tog alla fläsknosett med pommes å bea sås va såå gott. efter de tog pappa och kerstin taxi tillbax medans vi andra tog spårvagnen FEL spårvagn hamnade långt åthelvete så va tungna att åka med den enda bort till angered och vända med den haha sen när ja vi kom till hotellet så började vi festa men va sååå trött efter bilresan och allt springande att jag gick å la mig vid 12. lördagen vaknade jag och åt frukost sedan vart de minigolf och de va den coolaste minigolfbanan jag sett haha med massa vatten och bunkrar haha fast jag spelade bara en enda gång för jag kunde ju för tusan inte ens träffa bollen haha..syrran tog över för mig. efter de vart de lisseberg åkte kålorado 2 gånger å sista gången blev jag totalt dyngblöt så gick å spela på chocklad hjulet sen gick jag hem med pappa och kerstin och kollade på speedwayen medans dom andra var kvar tills dom stängde.

Nä nu orkar ja inte skriva nå mera börjar bli skapligt trött. och på han med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0