8 juli!!

hmm ja mycket har hant sen ja skrev har sist..skulle kunna skriva hur mycket som helst men vill inte med tanke pa att de ar internet a alla kan lasa...ar inte vann med en viss person langre för na javla fylle grej..ja tyckte hon hade ratt att veta hur han bettede sig men tydligen inte men men sagt ar sagt a ja kan ju inte dra tillbaka tiden a göra de ojort..men hon vela inte vara vann med mig sa da kan ja inte göra natt at de...att en sadan liten sak kan fa förstöra en sadan stor vanskap de kan ja inte begripa...men men vill hon inte vara vann med mig sa slipper hon..

a sa till min "karl" eller va man ska saga ja vette tusan hur de ar mellan oss han kom aldrig ut i gar för han va tvungen att aka till sjukhuset sa han för hans slakting ska fa barn och i morgon kommer hans familj sa far nog inte se han pa ett tag..men men han kanske ar med nagon annan tjej typ emma eller nan sag ju tva sms fran nan emma pa hans telefon men han sa att de inte var hans tjej och sa sa han att han behövde tid att rensa sitt liv och att jag skulle vanta men ja sa att ja inte tanker vanta sa far se va han gör..han sa att han vela leva med mig och ingen annan men men turkar de dar har man hört förut...tiden far avgöra vad som hander mellan oss...ja menar om hans mamma kommer i morgon och han inte pressenterar mig för henne da vet jag att de inte ar serigöst fran hans sida sa de aterstar att se...

i kvall ska ja supa mig full och fa ur mig alla kanslor orka tanka hela tiden..usch...jobbigt...

nu har ja fatt skirva av mig lite...
förutom allt detta sa ar de kanon har nere synd bara att Serkan aker tillbax till armen i dag kommer inte fa se han pa ett ar..han vart lessen nar ja krama om han i gar och sa att ja kommer sakna han och att han skulle ta hand om sig...

aja na nu ska ja ga a ata en tavuk burgare eller va de heter haha en kyckling burgare pa burger kimg för 10:-
sen ska ja ta med en redig sup =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumms!
Hoppas det fixar sig med killen =) Men förstår dig att det kan vara svårt och lita på dem grabbarna :/
Äsch sup inte för mycket nu..vänta tills jag kommer så partar vi som bara den =)
*Kramis*

2007-07-10 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0