14 juni!!

Allt ar super bra har i paradiset =) har solat a badat i dag.. har tyvar inte tagit mig till stranden natt an hmm dumma.. maste pallara mig dit snart. har traffat en söt kille a han jobbar pa stranden men enda borta i oba sa da lar man ta bussen dit.. han vela ja skulle komma dit i dag men de blev aldrig av.. man blir sa slö i den har varmen som ar. Hörde att de va regn och aska hemma haha har ar de sol och hur varmt som helst. sa skönt. fattar bara inte hur ja ska klara av varmen i juli och augusti. kommer ju dö da ju.. blir att ligga i poolen hela dagarna typ.. ater till den dar killen ja traffat haha kommer inte ens i hag namnet pa han. har traffat han i tva dagar nu ute pa krogen. han ar jatte snall och söt men som sagt vill ýnte ge mig in pa natt nu me tanke pa hur manga ganger ja blivit sarade av just turkýska killar.. sa far se hur de blir. tar en dag i taget...Min fot sover de gör ont...
ar helt underbart att vara har langtar inte ett dugg hem förutom till smulan min..
ar sugen pa majs har fan inte atýt nan an...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0