9 Juni!

Sitter å äter chips å räknar ner timmarna för nu är de inte långt kvar. ställt klockan på 8.00 i morgon då ska ja hinna äta frukost, packa de sista, hem till mamma å säga hej då och sedan lägga ner maten jag ska ha med mig å äta på arlanda eller på tåget. å tåget går 10.39 och är framme på arlanda 11.59. å flyget går inte fören 15.40 så de blir att växla pengar å att äta. sen när incheckningen öppnar ska ja sätta mig å ta en fika å köpa en handkräm till min kusin sedan är de bara att gå till gaten och vänta. hinna röka 3-4 cigg innan de är dags att gå ombord å sitta på planet i 3 timmar å 50 minuter å få ont i ryggen å nacken som vanligt. sen är de bara pass kontrollen och väskan kvar sedan står de nån snubbe utanför med en skylt med mitt efternamn på haha så återstår de bara 2 timmar bilresa till alanya och lägenheten. packa upp duscha och sova för att vakna upp till måndagen och gå upp för att betala hyran och handla hem en massa mat. sprit och sådant. sedan är de poolen som gäller och en grogg för sedan vidare ut till nattklubbarna =) ska bli en spännande sommar med tjejerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0