Lange sen nu!!

ja lange sen ja skrev har nu..har inte orkat ta mig tid eller ens ga till internet cafe ar för varmt pa dagarna sover ju bara da om ja inte ligger vid poolen ar ju runt 50 grader i solen varje dag..har festat varje dag haha de ar sa trakigt att stanna hemma sa de blir alltid att vi gar ut i alla fall. ar pa robin hood hela tiden har ju fatt mitt rabbat kort dar nu 50% ska aven dit i kvall =) ar ju fredag =) ar sugen pa en strawberry margarita =) har aven skaffat mig en kille tror ja haha har festat och umgatts med han i 3 dagar nu. dom tva första kvallarna sov ja hemma hos han och i natt sov han hos mig och nar han skulle ga till jobbet i morse sa sa han see u tonight my girlfrind =) oopps...va ha ja gett mig in pa haha..asch tiden far avgöra..nu ska vi kila a ata pa burger king =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0