Seg!!!

Ja de ar jag men de far man val rakna med eftersom jag har druckigt 10 utav 10 dagar haha men de ar sa kul...men i dag ska ja stanna hemma jag maste vila kroppen och den har gangen ska ja inte andra mig...ska upp tidigt i morgon och sola har knappt fatt na farg eller jo de har jag men ja slar vad om att syrran kommer vara brunare an mig..sover ju bort hela dagarna haha vaknar typ vid 12 gar ner till poolen vid 1 och ligger dar i skuggan för de ar för varmt att steka sig i solen..har fan inte tagit mig till stranden an heller total skandal haha..gick upðp fran poolen výd 3 i dag sen har ja sovit týll fem a nyss pratade ja med mamma och allt ar klart med papperet sa ha far pengar senast pa fredag..na nu orkar ja inte skriva na mera hare bra alla dar hemma och de gar fortfarande att skcka sms till mig har fan inte fatt ett enda...

Kommentarer
Postat av: Isse

Du har visst fått sms...!...:O) Hoppas ni har det bra Kram Isse

2007-06-26 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0