1 April

Och äntligen fungerar bloggen igen. Har hållt koll på den där blogg sidan och vilka problem dom verkar ha. Och va många som har varit arga för att dom inte har kunnat blogga haha. Gud vad många är beroende av internet i dagens läge. De enda en annan gör är att kolla mailen och kolla runt lite på sidorna. och i bland som nu skriva några rader i min blogg. som inte kan vara ett dugg intresant att läsa.
Jahaja va händer i dag då?? inget vad jag vet. förutom att jag ska på bingo i fagersta men de är inte fören vid 18 tiden. Vivvi är på ingång när som helst så får se va vi hittar på.
ÅÅ dumma Mellan jag vill oxå bo i alanya hela sommaren men de kan jag inte ju, hoppas bara att de finns billiga sistaminuten till midsommar för vill verkligen fira den där nere för de har ju lixom blivit en tradison de har vi ju gjort varje år sedan 2005. Jaja återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0