15 April

Grattis mamma på födelsedagen =)

Å nu har pappa och bror min åkt till Norge för att fiska dom blir borta i en hel vecka. så är helt själv om dagarna nu. för syrran går i skolan å vivvi är hemma hos sig. Fast ja kom nyss hem i från mamma har varit där å ätit. Kyckling =)
Är tråkigt men rätt skönt att vara själv. Ska väl ta å röja lite här hemma medan man är själv å kan plocka ifred.
va på bingo i går och spelade åt rickard så vi delar om ja vinner. å de gjorde jag haha 800:- så jag fick 400:- helt gratis =) de tackar jag för, ska betala en räkning på fredag. har ju räkning på ellos på 600:- men då ska ja ha 140:- av vivvi och så har jag en på H&M för cirka 600:- men ingen av dom kommer fören i slutet av april och en i maj så har tid på mig men lika bra att betala in lite när man har pengar. Nä nu ska ja kolla lite jobb och sedan börja städa lite

Kommentarer
Postat av: Laura

Tack så mycket! :) ja, jag brukar nog titta in på din blogg då och då! :)

2008-04-16 @ 18:28:23
URL: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0