3 April

Kunde inte sova i natt på grund av att min bror satt uppe till fyra och drack öl och blev full. Så va ja tvungen att gå upp vid 8 för att åka till ams kl 9. Va bara där i en timme och lyssnade på nå komun nissar. va rätt intressant angående jobb i framtiden och så men en annan har ju ingen utbildning och orkar inte sätta mig i skolbänken heller så de finns nog ingen chans till mig att få nåt av dessam framtida jobb. Efter att ja vart där så åkte ja hem till mamma å gick in i ducshen i 40 min =) så skönt så. sen vart de stan och hämta ut pengar för i morgon ska ja betala in resan =) Har nyss smällt i mig en halv pizza och cola de va riktigt gott så nu är man mätt kan ja säga. Ska sätta mig vid tv och bara ta de lungt nu. pappa och viktor ska festa men de ska då inte jag, de lär blir ett slut på de ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0