7 April

Nu har jag varit dålig på att skriva igen de brukar lätt kunna bli så när jag inte orkar eller har nått att skriva. De har jag ju inte nu heller men jag lär väl skriva ner några rader. Vaknade vid 11 fast jag ställde klockan på 8 haha somnade om som vanligt. Har nyss ätiit lite och nu sitter jag här för att jag inte har nå annat att göra.

I fredags va ja nykter =) Va så skönt satt under täcket och kollade på filmer.
Lördags vart jag onykter började redan vid 2 då travet började sedan blev de hem till Kerstin för att spela bingolotto med min kusin och sedan gick ja hem å spelade kort med vivvi å isse.
Söndags så tog ja de bara lungt och gick hem till mamma och tog en dusch. sedan kollade ja på filmen på fyran och sedan vart de en beck film på tv 1000 nordic.

Fan fick beck filmen som ja missade att köpa för 2 veckor sedan men fick inte nya boxen med dumma.

Ska på arbetsintervju på onsdag =)

Nä nu ska ja kolla vidare lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0