9 April

Nu sitter man här som vanligt igen hmm. Lyssnar på radion och har en cigg i handen haha vilket liv =) Väntar på att klockan ska bli 17.15 så ja kan gå på arbetsintervjun. Man kan ju alltid hoppas på att de går bra. är på tiden att jag får lite tur med med och att de börjar lossna på arbetsfronten så j_kla mycket jobb jag söker dagligen. Fick brev från ams i dag en massa jobb jag ska söka så lär väl sätta i gång och söka dom där jobben, ena va i Lomma (har ja aldrig hört talas om), falkenberg, ludvika, solna.

Kom nyss hem från stan va dit med vivvi hon vela äta så vi tog matstugan.
vi va även in på H&M men jag hade inga pengar annars hade ja köpt en hel del snyggt =)
samma på vero moda usch va mycket snyggt dom fått in...dumma....just nu när man är pank..

Va på bingo i går med Pappa, Bror, mina kusiner och vivvi, hon vann 600:- (grattis) jag vann 340:- men spelade i hop med stina så fick bara behålla hälften och dom lånade ja ut till mamma min.
Ja ska ha 2200:- av vivvi, 1200:- av mamma och 2300:- av pappa Jäkla va pengar ja har utlånat men till säkra personer så jag vet att jag får tilbax dom =) bättre att ha utlånat så jag inte gör av med dom speciellt på en massa kläder som jag har en förmåga att bränna pengar på så fort jag har.

Nä nu lär ja väl sätta i gång med jobbsökandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0