14 Augusti

Jaha nu ska man kanske till alanya den 1 oktober, bokade dit biljetten i går från apollo för 498:- så billigt så kunde inte låta bli, vet inte hur länge jag kommer stanna då jag inte har någon biljett hem men blir inte längre än 1 månad. Ska bo i fannys lägenhet kommer få vara i alanya själv ett tag eftersom fanny ska till kemer och marmaris. så får se hur de går, klart jag kommer klara av de men vet inte om jag kommer vilja gå ut på kvällarna då eftersom det är så långt att gå till lägenheten från hamnen, taxi har man ju kanske råd med en eller två gånger eftersom de kommer bli snålt med pengar då inte den här resan var så planerad. Får se hur de blir. vill att vivvi ska åka oxå men hon kan inte stanna lika länge så får se hur hon gör om hon åker med oss eller om hon åker ner senare.

kryssningen är bokad nu oxå =) Blir jag, isse, vivvi och bror min som åker den 20-21 med cinderella. kostade bara 110:- per person att åka med buss och B hytt. ska bli kul att komma i väg på något för en gång skull.

Kommentarer
Postat av: Laura

Vad kul att få en kommentar av dig med, annars så hör väl du till de "tysta" läsarna.. :) Haha, ja, du hade rätt angående de turister som klagar mest, men det hade du kanske hört av Gabbi? Hur är det annars? Ser att du har tänkt åka ner till Alanya i höst? Kram!

2008-08-14 @ 20:32:22
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0