17 Augusti

Sitter här i mörkret i mitt rum med en cigg i handen (jag vet ska inte röka i mitt rum men jag har fönstret öppet) Lyssnar på turkisk musik och bara tar de lungt, finns ju aldrig något att göra på söndagar + att de regnar ute. har enbart tittat på tv och inte gjort ett dugg. vivvi är här nu men hon sitter bara i soffan och orkar inte hitta på nått så då satte jag mig här...
Va ut i går bestämde mig i sista minuten i går kväll typ vid 10 så de blev att svepa tre groggar och göra sig i ordning, kom ut till halv tolv, de va en hel del folk så de vart kul så ångrar inte att jag gick ut.

Adams vann speedways grand prix i går i Målilla och fusk pappa va ju där och såg allt live medans jag fick se de på tråkiga tv;n. han vann rätt lägligt då de va hans 100 GP tävling =)

Har inte fattat nå beslut än om jag ska åka eller inte känner jag mig rätt så kommer jag inte göra de fören strax innan de är dags att åka.

Kommentarer
Postat av: Laura

Nä, den biljetten som du kom över så var ju iaf billig! Grejen är bara hur mycket pengar du har tänkt göra av med i Alanya.. :) Och hur pass mycket biljetten tillbaks kommer att kosta! :)



Med mig är det bara bra, bara 5 dagar kvar på jobbet och 8 dagar tills jag åker. Som jag längtar!! :D

2008-08-17 @ 19:54:51
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0