18 Augusti

Ska strax åka på bingo med brorsan och vivvi ska bli roligt och hoppas man kan vinna något speciellt potten på 13.000:- skulle inte sitta helt fel =) men jag blir glad om jag vinner tillbaka de jag spelar för (230:-)
vann faktiskt 400:- på jack vegas i dag och jag stoppade bara i 90:- så kanske har turen med mig i dag =)

Hämtade ut biljetten till kryssningen i dag oxå ska som sagt bli kul och komma i väg.

Va nyss och hämtade Erica i Hedemora från hennes jobb så vela hon åka till ÖB och Jysk så följde med na in och kunde inte motså att köpa två filmer (bruce den alsmäktiga och sweet home alabama) har så lite med filmer och de va ju två för 99:- så ska nog dit och köpa flera i veckan. köpte även 12 pack popcorn och ett yatzy spel som jag ska ha med mig på kryssningen =)

Nä nu ska vi åka så lär stänga ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0