31 Augusti

Usch är took förskyld, bara slog till på torsdagen så har varit förskyld och haft ont i halsen hela helgen men endå har jag varit ute på krogen både i går och i fredags galen som jag är. i går hade jag till och med ingen röst men de sket jag i, vivvi fick beställa åt mig haha. Har som tur va fått tillbaka lite av rösten och hoppas jag får till baka mer tills i morgon då jag ska på den där arbetsintervjuen. usch fy för att behöva kliva upp halv 6 på morgonen men men lika bra att vänja sig om man skulle få jobb. jag som älskar att sova åtminstonde till en 11 på dagarna och då är jag endå uppe till en 2 om nätterna. men men får väl ändra på de den dagen jag får ett jobb, när nu de ska bli. kan ju sova drygt 2 timmar på tåget om jag känner för de. Vivvi ska med oxå så efter jag varit på max så ska vi gå på stan och sen äta på kunghallen för jag vill ha tacos och vivvi vill ha kinamat och där har dom ju så man kan välja på en massa olika. Nä nu ska ja fortsätta med att söka jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0