4 augusti

jaha då sitter man här igen som vanligt och gör ingen nytta, men i dag har jag faktiskt varit duktig jag har städat mitt rum och håller fortfarande på med dom andra men tog en paus nu. lyssnar på nrj radion och röker just nu.
har satt upp mina nya gardiner vart jätte fint =) på tiden har ju fan haft samma jäkla gardiner i flera år så började tröttna. Tog ner mina stora högtalare som stått på min bokhylla och viktor trodde han kunde sälja dom åt mig men de tror inte jag, är ju inga som använder sig av sådant nu när datorn finns. men han får ju gärna försöka är ju aldrig fel med lite extra pengar. I alla fall inte nu när man sitter dagligen och kollar på resor till alanya + att jag kollar på en massa gammla kort från alanya, tänkte lägga ut några här men då blir väl inte vivvi och fanny så glada när korten är så gammla och på oss när vi är rätt onyktra haha. Nä men antagligen åker jag ner med Vivvi och Ida den 11 oktober för då går de en resa med kunfly för 995:- och hem den 1 november för samma pris. men ingen av oss har råd att boka fören i slutet av augusti så får se om resorna finns kvar till de fina priserna. Och om vi lyckas hyra någon lägenhet till bra pris.
Nä nu lär ja väl ta å fortsätta med de jag gjorde innan jag hamnade här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle ha åkt med kunfly, men de ställde in "mitt" plan då det var för få passagerare, dock på hemsidan stod det att det var fullbokat... Lite trist. Tänkte att det kunde vara bra att veta för er.



Allt bra annars?

2008-08-04 @ 18:40:21
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/
Postat av: Vivvi

Klart som fan du får lägga ut gamla alanya bilder de är ju de man ser bra ut på:D

2008-08-04 @ 21:50:37
Postat av: Emma

Jora, det funkar här. Håller på med sista sakerna nu som ska paclas och fixas till lördag :)

2008-08-06 @ 15:56:38
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0