14 december

Snart är de jul och de känns inte, eller kanske jag vet faktiskt inte vad jag känner, jag har ju fått min efterlänktade snö, och spelar julmusik gör jag oxå, slagit in alla paket jag kan, saknar kartonger till några mjuka paket, och måste köpa mer papper. snöre får jag inte ha för mamma då våran kattunge är busig och väldigt vild av sig =) dom stora katterna får inte vara ifred för Skrållan som hon heter =) Dom andra två heter Pussi och Myran

      

I går vart de en lugn hemma kväll med syrran och brorsan, vi kollade på faddergalan med popcorn och cola =) efter de såg vi på någon film, i dag har jag bara kollat på en massa vintersporter och nu väntar jag på bingolotto och hoppas man kan vinna lite så man kan gå lite på stan i veckan och kolla och eventuellt handla nå mer julklappar då jag tycker de är så kul. Lär hitta på något att köpa till fanny oxå som blir hela 20 år i morgon, har redan en liten sak men nå mer lär de ju blir, lite svårt bara då man ej äger nå pengar och får inga fören dagen före julafton.

Nä nu har jag uppdaterat lite här på bloggen, så nu räcker de för den här gånger.

Kommentarer
Postat av: isse

Nej det har hon inte gjort..=( men det komemr väl när det kommer

2008-12-14 @ 17:59:43
Postat av: Fanny

jag var i kupolen :)

2008-12-14 @ 22:53:02
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0