20 December

I dag har jag bara varit almänt seg, vart lite för mycket alkohol i går vi satt vakna till kl 05.00 spelade spel och paratade hela natten, jag, vivvi, isse, brorsan och mika.
så har varit väldans trött hela dagen men jag är då på bena och inte som vivvi som har varit bakis och spytt hela dagen haha. har kollat på die hard 2 som jag inte sett tidigare och den va helt okey.
I morgon ska jag och syster min till stan för och inhandla dom sista julklapparna och så ska hon titta om hon hittar något att ha på sig på julafton, alltid kul med något nytt.
efter de blir de hem till soffan för en lugn söndags kväll.
Nu ska ja strax krypa ner i sängen. god jul på er om jag inte skriver nå mer innan jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0