25 December

Har nyss klivit upp ur sängen och hamnade här på en gång, startade inte ens datorn i går så jag trodde jag skulle ha hur många olästa bloggar som helst, men de va bara 26 styckna så nu har jag läst alla.
Gårdagen va bra, massa mat och paket.
Fick: mobil, presentkort på h&m och were it, mascara, massa örhängen, halsband, parfym, sex and the city filmen, absolute music 59 och en bingolott till dagen före nyår.
Av vivvi i förrrgår fick jag absolute music 58 (sammlar på alla dom) en cardigan, en topp, och en klänning och även en film. Tack så mycket för alla saker vart jätte glad.
I kväll ska jag över till min kusin för att byta paket och de är alltid lika roligt. Sen får vi se om de blir utgång eller inte men de kommer ju vara took mycket folk ute då de är hemvändardagen eller va dom kallar de för. Får se hur de blir, nu lär jag gå och göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Isse

hemvändardagen är väl imorgon..?

2008-12-25 @ 13:56:01
URL: http://thelarv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0