28 December

Sitter här och tittar runt lite medans maten blir klar. har varit utgång i 3 dagar i rad, nu får de bli slut på de skönt att de blir vardag snart igen, bara nyår kvar. man bränner ju pengar man inte har råd med. Men kul är de ju att gå ut och träffa folk och se alla fulla personer. Ska nog kanske ta de lungt på nyår oxå då de inte är något som har öppet och bror min drar till uppsala i dag och firar den där. så blir bara jag och syrran hemma, vivvi kanske oxå. men blir ju som en vanlig dag.
Hörni va fick ni i julklapp (nyfiken ju) jag har ju skrivit vad jag fick.
Nä nu ropade pappa att maten va klar.

Kommentarer
Postat av: vivvi

klart ja kommer till dig på nyår om du vill:Dskulle allt vara bra skönt med några lugna dagar eller vad säger du?=)

2008-12-28 @ 16:00:56
Postat av: Sara

Mera inlägg åt folket! :)

Haft en bra helg?

2009-01-04 @ 17:46:19
URL: http://bartenderochstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0