7 december

Hmm va ska man skriva ner här då, vakna vid 11, då skidskyttet började kollade på både herrarnas och damernas, sedan åt jag kyckling, ris och gräddsås mums =) efter de åkte jag hem till mamma och va där i 2 timmar, sen har jag spelat bingolotto vann 100:- =) syrran med =) Nu har jag precis slagit in julklappar nu har jag bara alla mjuka paket kvar, lär till H&M och ta en massa kartonger typ 10st hehe säger bara att jag beställt från postorder (de har jag ju oxå men bara 3st) brukar gå bra å få några i alla fall. brorsan kollar på film, fans inga bra att se så jag satte mig här istället. Nä nu har ja inget mer att skriva så nu ska ja kolla runt lite på nätet och eventuellt spela nå spel. Hoppas alla har haft en trevlig 2 advent =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gissar att det var du som skrev en till kommentar i min blogg, det stod anonym men jag satte ihop 1+1:-) då kan vi bilda klubb då, jag har säkert också varit i Alanya 15 ggr,om inte mer, var mkt förra hösten när jag bodde i Istanbul så åkte jag över helgen mkt. Nu åker jag ner igen 12 januari och får se hur länge jag stannar.



Mysigt att åka ner med kompis och syster på semester! Vilket hotell ska ni bo på? har ni nåt favorit hotell ni alltid bor på?

Kram!

2008-12-08 @ 17:44:56
URL: http://www.metrobloggen.se/ao
Postat av: Anna

precis jag har pojkvän här, har varit tillsammans sen sommaren 2005. förra hösten fick han en lägenhet i cikcilli, vet du vart det e? bakom kipa och alanyum typ, så nu bor vi där. Men guud vad jobbigt det var förut när jag var nere och vi bodde på hotell, det finns ju 100000 hotell i alanya! men visst är det skönt att bo nånstans centralt så man slipper åka taxi på kvällarna, det är ju inte så kul att gå runt som tjej på kvällarna:-)

kram!

2008-12-09 @ 16:07:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ao
Postat av: anna

haha, världen är allt bra liten:-) Vårat hus ligger högst upp på toppen av en kulle, typ 5 minuter till Kipa. Bakom ett område som kallas Alanya park tror jag det heter... Där bor vi:-)

Jag åker ner i januari igen, först till Istanbul och ska hälsa på lite vänner jag fick när jag bodde där förra hösten, sen vidare till Alanya efter ett par dar!

Jobbar du eller pluggar du?

2008-12-09 @ 17:22:16
URL: http://www.metrobloggen.se/ao
Postat av: Sara

Lite dåligt med uppdateringar på bloggen tycker jag! hihi

2008-12-10 @ 08:54:51
URL: http://bartenderochstudent.blogg.se/
Postat av: Anna

okej, jo det e svårt att hitta jobb idag känns det som. Jag jobbade heltid i en inredningsbutik 2004-2007, sen var jag i Istanbul hösten 2007 och jobbade våren 2008 på samma jobb. åkte iväg i juli i år och kom tillbaka till svea i oktober, nu jobbar jag på polisen och på åhlens så jag får ihop nästan 75% jobb. men skickade säkert ut 100 ansökningar så jag hade tur att nån svarade iaf!



haha jag har tom slutat gå in på alla shoppingsidor, det slutar bara med att jag köper nåt:-)

2008-12-10 @ 11:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ao

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0