20 juli

Usch i dag va de ingen rolig dag. vaknade utav att pappa kom in och sa att han skulle åka till vetrinären med Milla för att hon va sjuk, så i dag fick hon somna in, jag saknar henne redan. måste vara ännu jobbigare för mamma eftersom det var där hon bodde och hon sov hos mamma varje kväll breved henne. Nu har mamma bara två katter kvar myran och pussi men dom är fortfarande rätt unga. Sitter å funderar på om jag ska försäkra min misse (smulan) kostade 2500:- bara för att ge Milla en spruta de låter ju helt sjukt. Mamma betalade ju bara 1500:- när Lasse (hund) fick somna in. Kanske var för att de va söndag. mysko de där.

I går va ja ute på krogen (king arms) de va väldigt roligt för en gång skull. de va så mycket folk att dom inte fick släppa in några flera vid 12 tiden. har aldrig varit med om att det varit fullt där inne. och de är inte ens löne helg.
Nästa helg eller ja redan på torsdag så ska jag festa, Torsdag-fredag-lördag för då är det daldansen i Hedemora hoppas det blir bra väder och mycket folk.

Låten heter Asli Gungör-Ferhat Göcer - kalp kalbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0