1 Juni

Bokat å klart =) åker på fredag med fanny till Turkiet för 14 gången =) ja vet jag är galen men men...
Ska bli spännande är lite nervös för jag och fanny har knappt umgåts något de senaste året men vi kommer nog fåre så kul. Vi flyger från Norrköping den här gången så vi lär ta oss till stockholm med tåg och sedan tar vi en flyg buss till Norrköping. Jag var tvungen att boka av hemresan med turkietresor och boka en annan flyg biljett hem den 21 juni altså på midsommardagen för ingen vela hämta mig på arlanda när ja skulle ha kommit hem den 20 på kvällen alla vela festa då bara för att det är midsommarafton. så ja bokade med kunfly kostade bara 695:-

I helgen har de blivit en massa festande för de har varit karneval eller avesta festivalen som de nu heter. Det har varit kanon väder och skit roligt va med vivvi och syrran hela tiden vi fick åka en massa gratis på virvelvinden så man är aldeles knäpp i nacken men men är ju endast en gång om året så klart man åker å speciellt när man får göra de gratis =)

Nä nu ska ja kolla runt lite sedan blir det sängdags ska upp tidigt och hjälpa pappa.

Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Allt bra med dig? Haft en bra helg?

© Katta - http://fakkors.blogg.se

2008-06-01 @ 23:50:03
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0