3 juni

Krångel vi trodde att vi kunde åka till stockholm och sedan ta en buss från centralen till norrköping men de sket sig vi hade kollat fel så vi måste åka via västerås till norrköping och den tåg biljetten kostade 220:- var och vi som redan hade bokat och betalat tåg biljetten till stockholm...dumma...men men tur att vi kollade upp de så vi inte fick gå brandvakt på centralen haha. kollade även på ticket nu å nu har dom sänkt resorna rejält finns en vecka med hotell för 898:- men då vet man inte vart man hamnar men endå vi hade ju kunnat bo i fannys lägenhet då hade jag sparat 1000:- men men har i alla fall fått i hop till 400 lira så jag klarar mig men de blir snålt kommer bara ha råd med en happy hour varje dag men men drack inge mer när ja var nere nu senast heller. den kostar ju 15 lira och jag har totalt 28 lira om dagen å då kostar en liten vodka 11 plus juice 2 lira. så va fan ska ja äta för för jäkla pengar hmmmmm......

nä nu lär jag ta å börja packa har ju inte ens tagit fram resväskan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0