10 Mars

17 dagar kvar tills man blir 1 år äldre hmm... Hade hoppas på att de skulle bli kryssning men de sket sig eftersom de inte finns nå pengar. Fick pappa att betala mina räkningar som jag får den här månaden i stället för nå födelsedagspresent eller pengar. Har ju räkningar för flera hundra.
Ellos: 275:-
Halens: 375:-
Halens: 370:-
Comviq: Ca 200:-
Summa: 1220:-
Eftersom Jag bara får 3100:- å utav dom så lär jag spara 2500:- så tackade jag för att han vela ställa upp å betala.
Men nu har jag inhandlat de mesta jag behövet till sommaren.
* Flipp-flopp
* Svarta balerinaskor
* Svart bikini med döskalle på =)
* Vit Topp
* Vit Tubklänning
* Svarta leggings
* En snygg blå topp
* Svart mönstrad Klänning
* Gul kjol
* Svart topp
* Ny smink väska + en liten spegel
Det som är kvar att inhandla är ingentligen inget viktigt men skulle vilja ha ett par Solglasögon, nån bok att ha med sig att läsa (men hittar ingen bra) + nå nytt smink. Och om ja känner mig rätt så blir de nog nå mera kläder oxå =) kan lixom inte låta bli =)

Va på stan i dag med Vivvi, vi åt på vega och sedan gick vi omkring lite. Frågade om sommar jobb eller praktik på Lindex, vero moda, H&M och B-young men nej då dom hade redan fullt. Fan oxå på onsdag har vero moda rea på massor av kläder och en annan äger 100:- Jippi neeee....
I fredags va ja, brorsan, syrran å vivvi till Borlänge till Kupolen. åt på tacobaren och gick omkring lite. Även där frågade jag om sommarjobb eller praktik på cubus och were it Men nej så inte där heller.

Fick erbjudande att jobba i Alanya hela sommaren jag och vivvi. Med att underhålla barn (typ minidisco m,m) skulle bo på hotellet gratis och äta gratis där. + att man skulle få 400 euro i lön. Men han vela att man skulle börja redan i april och de kan och vill inte jag ju. Få se om han ändrar sig när vi kommer ner.

Om de nu blir 4 veckor med hotell eller 8 veckor i en lägenhet. Jag vette fan hur vi ska göra. Har ju lixom betalat in första delen på resan med Fritisresor återstår 5300:- och om vi skulle avboka den och ta lägenheten i stället så skulle vi betala 350euro i månaden mycket billigare ja jag vet men då lär vi hitta flyg ner och de verkar inte finnas så då lär vi hoppas på en sista minuten. Hem finns de i mitten på Juli för cirka 2000:- per person inte så farligt men endå. Har ju sett fram emot att bo på hotell och ha pool och att slippa städa. Lär fundera lite mera på de där och framförallt vänta å se om fröken kommer få nå pengar eller inte för utan de så kommer vi ingenstans.

Nä nu ska ja kolla vidare....





Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

2008-03-10 @ 17:40:13
URL: http://edenslustgard.blogg.se
Postat av: Sara

Hellojsan!
Allt bra? Titta gärna in på min blogg, skriver om det mesta och även lite drinktips från Galaxy...

KRam

2008-03-17 @ 14:04:14
URL: http://sarix.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0