16 Mars

Usch jag gillar inte söndagar dom är så långa å tråkiga finns aldrig nått att göra. Har i alla fall nyss kommit hem från mamma där jag tog en lång dusch. Kollade även på skidskytte och nu sitter jag här och försöker fördriva tiden. Sitter å lyssnar på Rixfm radion som jag precis fick igång efter att ha instalerat om media player. I helgen så vart de utgång både fredag å lördag. Fredagen med vivvi och titti och i går med titti, tony, micke å jessica. Va kul båda dagarna. Å titti ska köpa mina röda skor dumma jag vill ju kunna ha dom men nej då dom är tok för stora och jag är ju som jag är orkar lixom inte skicka tillbax dom och byta. Nä nu hittade jag en ny rese sida så ska kolla in den. får skriva nå mera senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0