22 Mars

Påsk är de nu. va de ska vara bra till de vette tusan. gillar verkligen inte dom där röda dagarna men de kanske man gör den dagen man har jobb och får vara ledig. Ska i alla fall göra mig i ordning strax för att sedan gå hem till mamma och hjälpa henne med maten. ska göra en gubbröra och ägghalvor med kaviar och räkor. usch äter inget av de men de är roligt att göra hehe. de enda jag äter på påskbordet(julbordet) är köttbullar, prinskorv, potatis, sås och skinkan. jippie nee. äter lixom inte sill, anjovise jansonsfrestelse eller nått sådant äckligt. så blir faktiskt lite tråkigt för mig att äta den där påskmaten. Å så som de ser ut nu tycker jag man borde fira jul nu och påsk på julen me tanke på att de är minusgrader och snö nu och inte plusgrader som de är på jul nuförtiden och ingen snö.

I går va ja ut med Titti, Vivvi. bror min, jessica och spinky på King Arms de va hur kul som helst. kändes som man va på en kryssning i dansbandsbaren me tanke på va dom spelade för musik ett tag där haha. men fan vilket drag de va. va länge sedan de va så kul ute. Få se om de blir utgång i dag med men äger 25:- så lite svårt. är redan skylldig bror 200:- för bakardi green appel som han så snällt köpte åt mig på systemet i onsdags =) å så lånade jag 300:- av pappa tills i går. Jag vill då inte gå på galaxy så blir de nått så lär de ju bli kingen men får se om man får tag på nå slantar.

ne nu lär ja göra mig klar.
Glad Påsk på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0