25 Mars

Va till soc å pratade som vanligt varannan tisdag. I dag vela dom att jag skulle ringa till björkhagen å söka praktik hmm usch de vill ja ju inte hamna men man lär väl ta telefonen å ringa. Ska ju till Alanya å de struntar jag då inte i sen om ja blir av med soc så får de väl vara så. men de står ingentans att man inte får resa å  den här gången blir de ju bara 4 veckor. Sen när ja kommer hem hoppas jag på att jag har fått nå sommarjobb annars blir de att gå YA:s utbildning i Borlänge man fick hoppa på den när man vela och den är bara på 17 veckor så de borde jag klara av. då får man nått att göra å då blir de kanske lättare att få jobb till vintern å nästa sommar.


Gick en vända på stan med Vivvi och köpte en svart klänning på H&M för 98:-
Kollade även på Åhlens efter en väska hittade en men har ju ej råd just nu så får se hur de blir med den.

Nä nu ska ja kolla lite på Ellos (fick en katalog i dag så vart sugen att handla lite) Dom har knappt nå snyggt i år men de fanns ett par skor som ja ska inhandla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0