27 Mars

Fyller år i dag gör jag. men är seg som bara den efter gårdagens bravader haha. va ju till nalle på fest och sen till kingen och efter de blev de efterfest hos en som heter peter va där till 3. Råka sova till 12 i dag bara för att jag bädda rent i går. Den första födelsedagspresenten jag fick var att vivvi inte får några pengar så att vi inte kommer kunna betala resan och åka i väg i Maj. Då vart jag ledsen för jag vill verkligen åka. Men vivvi tycker vi ska åka på en sistaminuten men är ju vädelöst att åka 1 vecka. 2 veckor går väl an men jag vela ju va där minst 4 veckor. Får se hur jag gör just nu vill ja inte tänka på de.

Grattis Madelene på 23 års dagen


Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis! :)

2008-03-27 @ 20:39:47
URL: http://papatya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0