6 Mars

image18

Kanske blir alanya i 2 månader i stället för 4 veckor. Pratade med en kille på msn i går och han skulle kolla om han kunde fixa en lägenhet åt mig å vivvi för 350euro i månaden. Betydligt billigare än de vi har kvar att betala på resan med fritidresor. Återstår ju 5300:- var för mig å vivvi att betala. tar vi dom pengarna till hyran så blir de ju betydligt billigare + att vi får stanna en månad längre =) Går resor hem mitten på juli för drygt 2000:- per person och dit tar vi en sistaminuten brukar finnas billiga resor i maj. har vi tur kommer vi undan med cirka 3000:- tur å retur. Har 6000:- undansparat nu och så får ja lägga undan 2000:- varje månad tills vi åker så då klarar jag mig =) Så får se om de blir 4 veckor eller 8 veckor han skulle höra av sig nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0