2 Maj

Jaha då va man inne i maj månad trevligt =) grönt ute å en massa blommor och en massa fåglar. maj månad måste vara den vackraste i sverige växlar från vår till sommar =) men endå så ska ja åka bort två veckor haha.

På månad ska ja på arbetsintervju i Gävle va nyss uppe på stan och fick reseersättning från ams. Blir en hel dag i gävle centrum har bara varit där en gång å då va man på fyllan haha minns inget förutom tågstation där man sov =)
I år blir de både daldansen och cityfesten troligtvis vette tusan när den är men de får ja kolla upp.
Å när ja kommer hem så hämtar eventuellt min kusin mig på arlanda och så stannar jag där 2 dagar å kollar på eurovision. för första gången ska ja hälsa på henne där. så som hon har tjatat.

I kväll blir de fest och galaxy för krister frid eller va han heter kommer dit och ska spela och erica ska jobba.
får se om de slutar i en massa bråk för de blir de ju hela tiden. men men jag går då dit för att ha kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0