25 Maj

Nu va de ett bra tag sedan jag skrev men jag har varken orkat eller haft lust att sitta vid datorn. Gick endast till internetcafe 2 gånger för att kolla mailen. Kom hem i fredags va hur trött som helst hade inte sovit något eftersom jag följde med på efterfest och inte vågade sommna så ja skulle missa bussen så va ja vaken hela natten + morgonen och kunde inte sova på bussen och på flyget kanske de blev max 1 timme. så när ja kom hem så somnade jag direkt. alla som trodde ja skulle festa men men de gjorde jag i går i stället satt här hemma sedan gick ja till vivvi och kolla på eurovision nämner inget om de....

kanske ska man åka snart igen =) får se hur jag gör lär bestämma mig under den här veckan. I så fall om jag åker så blir de med Fanny + två till tjejer som ska bo i hennes lägenhet, jag vet inte om ja vågar åka. Fanny är de lungt med men dom andra känner ja inte och de gör ju hon så dom kommer ju umgås hela tiden.

Saknar dom gammla tiderna när jag och Fanny satt vid bänkarna i hamnen med våra plastglas och våran vodka =) När vi jämt va på Robin Hood och Janus där vi tiggde en massa shotsar =)

Vivvi och jag satt i hamnen varje kväll =) sov bort hela dagarna, galna efterfester och sena nätter de är alanya så som de ska vara.

Nä nu ska ja kolla lite sedan krypa ner i sängen ska ju upp kl 8 och åka med bror min till E-tuna fram å tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0