3 maj

Usch va dålig jag är i dag spydde som fan i natt och i morse och är fortfarande dålig men mest trött. hamnade ju på efterfest hos två grabbar mitt emot mig, de va roligt men sent blev de tror jag har ingen aning om när ja kom hem.

Usch är så trött på folk som måste snacka en jävla massa skit om mig, har dom sådant tråkigt liv att dom lär lägga energi på skit snack om lilla mig. Vad jag gör och hur jag lever mitt liv ska väl andra tolalt skita i men tydligen inte.
Varför skulle inte jag kunna få ett jobb? varför skulle inte jag klara av att pendla till ett jobb i en närliggande stad?
Att jag bara utnyttjar min pappa, när han går bort så klarar inte jag mig själv ja de va bara några saker jag hörde i går.

Vivvi är min närmaste vän och om vi umgås varje dag ska folk oxå tolalt skita i.
Jag lever en gång och jag lever mitt liv så som jag vill. jag tänker då inte leva mitt liv för att göra vissa personer nöjda. Är ni avendsjuka eller vad är de frågan om?? om jag är bortskämt vad har ni med de att göra??

Så nu fick ja skriva av mig lite å känns redan bättre. de va länge sedan jag brydde mig om vad folk i denna stad tror och tycker och tänker om mig. Jag önskar bara att folk kan låta mig och min familj vara i fred och sluta snacka en massa.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

exakt... man lever bara en gång och hur man lever sitt liv ska folk enbart skita i. har lärt mig de nu=)

2008-05-03 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0