12 November

Kunde inte hålla mig längre, så nu kommer dom här två snygga sakerna hem till mig inom kort =) har tittat på dom nästan varje dag nu. sa ju att jag inte skulle köpa nå mer till mig själv nu eftersom de snart är jul och en massa julklappar ska handlas men jag har redan köpt en hel del paket redan så nu är de bara några kvar och endå har jag lite pengar över så nu kunde jag som sagt inte hålla mig längre, med rabatter från både josefssons och laredoute så blev de cirka 600:- totalt inte så farligt, ångrar väl mig om en månad när räkningarna ska betalas men men =)
                                                                            




Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga stövlar! :)

2008-11-13 @ 15:05:36
URL: http://bartenderochstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0