16 November

Kunde inte hålla oss så jag bokade den där resan som jag hittade i går, får se om de blir den eller inte men de lutar åt de ska bara vänta å se vad jag får för erbjudande från turkietresor för jag mailade dom i veckan och frågade om priser och dom skulle höra av sig, får jag bättre pris därifrån så blir det med dom för då får vi bo på Caligo och de är ju lägenhetshotell och så har dom pool (liten men bättre än ingen) Så får se i veckan vad det blir, har på oss till den 25 november för då ska första delen betalas.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Caligo bodde vi på nu sist jag var i Alanya.Jätte bra hotell..nära till hamnen & stranden ;)

2008-11-17 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0