17 November

I dag vaknade jag väldigt tidigt, redan kl halv nio (ja tidigt för att vara jag) för jag skulle följa med pappa till E-tuna och lämna tenger, vivvi följde oxå med, efter vi lämnat dom så åkte vi till halstahammar och åt hos Tobbe (lika gott som vanligt) jag och pappa tog flié oscar och vivvi dagens lunch, vi fick allt de för 150:- och bara min och pappas kostade igentligen 130:- styck. och vivvis lunch 70:- så de tyckte jag va snällt =) men mindre snällt när vi nästan var hemma för då stoppade polisen pappa och han fick böter på 2800:- han körde för fort på en 30 väg han körde 17 för fort, dumma pappa. ja va rädd att han skulle bli av med körkortet men han klarade de som tur va. Onödiga utgifter dom där pengarna hade man kunnat haft mycket roligare för. Men men gjort är gjort, han måste ha setat i egna tankar för de va en bil som blinkade och varnade pappa flera gånger och jag såg de och sa till pappa tre gånger och inte fören den tredje gången så reagera han men då va de försent lasern hade redan registrerat han. Jag tycker de är bra att dom står där dom stog i dag (vid en skola) men inte just i dag haha. men men,

Nu har alla mina räkningar kommit sen jag beställde en massa julklappar så bara att fixa pengar och betala dom jäklarna. dyrt blev de så har inte råd att ta allt tur jag har faktuta på cellbes, ellos och H&M jag som tänkt nollställa allt den här månaden men de har ja ej råd med får bli till nästa månad om jag kan hålla mig i från att beställa nå mera. (troligtvis inte men ska försöka)

Nä nu ska ja kolla ams om de kommit in några nya trevliga jobb man kan söka.


Kommentarer
Postat av: sofie

tusen tack :)

2008-11-18 @ 20:49:12
URL: http://sofieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0