27 November

Hmm i dag har de inte hänt mycket för min del, vakna vid en 12 usch så sent, va ner på pappas jobb och åt mat där sedan har jag bara setat här och trökat, snart ska ja åka med pappa till ams för att lämna en jobbansökan sedan ska vi hämta bror min ute i sjövik, han och pappa ska riva ut golvet i köket.
mellan 7 - 9 ska vi till syrrans skola för dom har öppet hus och hon vela att vi skulle komma dit.
Men jag ställer då inte upp på nån radioinetrvju som hon vela att jag skulle va me på, nej du de gör jag inte.
Senare i kväll blir de en massa tv tittandes då de är bland annat hels kitchen =)
Tidig säng i kväll då de ska upp tidigt för i morgon ska vi till borlänge å handla julklappar ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0