13 oktober

Har nyligen kommit hem från bingon i avesta var där med pappa, vivvi och så va syrran med, pappa vann 700:- jag 200:- och syrran 100:- så de gick bra i kväll =) och i går vann jag ju 300:- på bingolotto =)
I morgon är de bingo igen i Fagersta så dit ska vi alla oxå, mycket mindre folk där så de är större chans att man vinner där så de är mycket roligare där, så får se hur de går.

Tidigare i dag va ja och vivvi upp på stan för hon skulle till ams på möte, jag sökte en massa jobb i åre (säsongsjobb) hoppas jag får något. Sedan åt vi en varsin hamburgare. Gick även en vända på stan men som vanligt när man har pengar så hittar man inget man vill ha men när man inte har pengar så vill man ha allt. Varför är de så?

Har beställt en del julklappar i dag till mamma, pappa,viktor och syrran, ska fortsätta nu lika bra att börja i tid är ju bara 2 månader kvar. Tar ju 1-2 veckor innan sakerna kommer och räkningarna kommer ju förns en månad senare och då är de ju nästan jul.

Nä men nu vart de ju lite skrivit för min del oxå de va ett tag sedan =)


Kommentarer
Postat av: Vivvi

alla vann ju utom jag :P

2008-10-15 @ 17:43:10
URL: http://lillamy2007.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är bra här med :) Förutom att jag är uttråkad till tusen! Det blir inget mer Alanya för mig i år heller. Men åker till Istanbul i januari :D

2008-10-15 @ 22:26:07
URL: http://yohama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon ska till cypern och hälsa på Mustafa :)

2008-10-16 @ 02:30:47
URL: http://yohama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0